UVJETI POSLOVANJA
Uvjeti poslovanja trgovine Feelfree.hr
Uvjeti poslovanja internet trgovine feelfree.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obaveznim odnosima (ZOO) te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP.
Internet trgovinom www.feelfree.hr upravlja tvrtka Greva d.o.o.
Podaci tvrtke:
Puni naziv: GREVA, posredništvo pri prodaji in ostale storitve d.o.o.
Kratki naziv: Greva d.o.o.
Adresa: Brodišče 4, 1236 Trzin, Slovenija
Transakcijski račun: IBAN HR78 2340 0091 1700 14571 (Privredna banka Zagreb)
Matični broj: 6381243000
OIB: SI 69316830
Paypal račun: payments@feelfree.si
E-pošta: info@feelfree.hr
Telefon: +385 91 605 6438
Tvrtka je upisana u Poslovni registar Slovenije, dana 1.5.2013.
Kupac je vezan općim uvjetima i odredbama važećim u trenutku kupnje (dostavljanja online narudžbe). U trenutku dodjele ugovora, korisnik je svaki put upozoren na opće uvjete poslovanja i potvrđuje svoje poznavanje dodjele ugovora.
1. DOSTUPNOST INFORMACIJA
Ponuditelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije:
• identitet tvrtke (naziv i sjedište, matični broj),
• kontakt informacije koje omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
• bitne karakteristike proizvoda ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva); • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku);
• uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
• sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i moraju biti prikazane, da li već sadrže poreze i troškove prijevoza,
• način plaćanja i isporuke,
• objašnjenje postupka žalbe, uključujući sve podatke osobe za kontakt ili službe za korisnike.
2. POSTUPAK KUPOVINE
Narudžba je sklopljena na hrvatskom jeziku i obvezuje kupca i prodavatelja. Kupac bira proizvode i dodaje ih u košaricu u online trgovini. Košarica ima mogućnost promijeniti količinu i vrstu proizvoda ili ukloniti artikl. Nakon što je postupak odabira završen, kupac klikne "na blagajnu" i odabere adresu isporuke artikla, potvrdi način otpremanja robe i sve dodatne napomene. Kupac potvrđuje narudžbu.
Ispisuje se narudžba koju korisnik primi na svoju adresu e-pošte. Da bi provjerio podatke ili točnost dostave, pružatelj usluge može kontaktirati korisnika na njegov kontakt telefonski broj. Ponuditelj priprema i otprema robu kupcu u roku od 3 radna dana. Ponuditelj će izdati predračun ili račun te drugu dokumentaciju u skladu s važećim propisima. Ponuditelj izdaje račun kupcu s raščlambom troškova. Sva navedena dokumentacija čuva se u sjedištu poduzeća davatelja usluga, gdje ju kupac može dobiti na uvid.
3. CIJENE
Sve cijene izražene su u eurima (€) i uključuju PDV (porez na dodanu vrijednost) u iznosu od 25%. Prilikom kupnje cijena vrijedi u trenutku kupovine. Cijene vrijede do otkaza, osim ako je izričito napisano drugačije.
Cijene vrijede u trenutku podnošenja narudžbe. U slučaju promjene cijene artikla tijekom obrade narudžbe, pružatelj će omogućiti kupcu da otkaže kupnju ili će ponuditi rješenje koje će ići na obostrano zadovoljstvo.
4. NAČIN PLAĆANJA
Ponuđač omogućava slijedeće načine plaćanja:
• gotovinom po pouzeću
• uplatom na bankovni račun (po ponudi/predračunu)
• plaćanje putem Paypal računa
• s kreditnom ili debitnom karticom
Plaćanje je moguće jednokratno. Do plaćanja potpunog iznosa, proizvodi su vlasništvo tvrtke.
5. DOSTAVA I ROKOVI DOSTAVE
Sve pošiljke, predane radnim danom (od ponedjeljka do petka) do 12 sati, bit će otpremljene isti dan, a najkasnije u roku 3 radna dana.
Konačna dostava ovisi o kurirskoj službi odnosno o pošti, obično traje 1 do 2 radna dana od predaje narudžbe.
Proizvodi koji su na stranici, u pravilu su na zalihi, osim proizvoda kod kojih je to jasno naznačeno.
Prodavač nije odgovoran za kašnjenja od strane ponuđača poštanskih usluga ili za oštećenje ambalaže. Kupca se moli da pregleda ambalažu odmah po primitku pošiljke i o mogućim oštećenjima da odmah kontaktira ponuđača dostave (kurirsku službu), gdje će skupa s kupcem sastaviti zapisnik o oštećenju pošiljke.
Zadržavamo pravo produženog roka dostave zbog tehničkih ili drugih pogrešaka u postupku. U tom slučaju, kupca ćemo pravodobno obavijestiti o istom. U slučaju da s naše strane niste dobili nikakvu obavijest i od otpreme narudžbe je prošlo više od 5 dana, molimo da nas o tome obavijestite putem e-maila info@feelfree.hr ili telefonom na 091 605 6438.
Za nas pakete dostavlja GLS (General Logistics Systems, logističke usluge d.o.o.), koji većinu paketa dostave unutar 1-2 dana (ako je artikl na zalihi u našem skladištu) po obavijesti o otpremi.
Ako vas u slučaju dostave nema na adresi, paket možete preuzeti u vašem najbližem GLS dostavnom centru, odnosno za drugi termin dostave se dogovorite telefonski s dostavljačem GLS-a. U slučaju da niste dostupni na adresu koju ste naveli za dostavu, prilikom predaje narudžbe upište dodatnu adresu za dostavu. To je bitno kako bi pošiljka bila dostavljena na adresu na kojoj se nalazite vi ili druga osoba koja će to preuzeti. U slučaju da vas na adresi nema zaprimit ćete obavijest o pristigloj pošiljci.
Obvezujemo se da ćemo u slučaju bilo kakvih mogućih nastalih problema ili nejasnoća u vezi narudžbe, kupca kontaktirati putem e-maila ili telefonom i pokušati čim prije ispraviti nastalu situaciju.
TROŠKOVI DOSTAVE
Slanje paketa u Hrvatskoj je besplatno* za proizvode iz redovite prodaje iznad ukupnog iznosa 50€. Trošak dostave unutar Hrvatske za iznose ispod 50€ iznosi 3€ (PDV uključen). Trošak plaćanja pouzećem je 1€ za sve narudžbe. Za proizvode na rasprodaji poštarina se obračunava po cjeniku kurirske službe GLS.
*NAPOMENA: Ograničena dužina paketa za besplatnu poštarinu je do 2 metra. Za sve proizvode čija dužina prelazi 2 metra poštarina se dodatno obračunava.
Cijena dostave u ostale države EU obračuna se po cjeniku dostavne službe GLS Slovenija. Troškovi dostave se obračunavaju i navedeni su na narudžbi i računu za isporučenu robu. Uplatu poštarine zajedno s iznosom proizvoda izvršite prilikom preuzimanja pošiljke ili uplatom na bankovni račun tvrtke GREVA D.O.O.
Pošiljku će vam dostaviti dostavna služba GLS u popodnevnim satima.
6. PRAVO NA ODUSTAJANJE OD KUPNJE
Kod ugovora, sklopljenih na daljinu, ima potrošač (vrijedi za fizičke osobe, koje prime robu koja nije dio njihove glavne djelatnosti) pravo, u roku 14 dana od preuzimanja robe prodavača obavijestiti, da odustaje od sklopljenog ugovora bez navođenja razloga svoje odluke.
Rok od 14 dana se računa od dana preuzimanja robe. Jedini trošak koji ima potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata robe. Robu/proizvod je potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku 30 dana od poslane obavijesti o raskidu ugovora (kupnje).
Kod ugovora kod kojih je predmet roba, koja je bila izrađena po posebnim zahtjevima kupca (posebna narudžba) kako bi bila prilagođena njegovim osobnim potrebama, a zbog svoje prirode nije primjerena za povrat, potrošač nema pravo na odustajanje od kupnje.
O namjeravanom povratu robe nas obavijestite na e-mail info@feelfree.hr.
Obavijest o odustajanju od ugovora priložite zajedno s obrascem za povrat tj. s izjavom iz koje se jasno vidi da odustajete od ugovora. Računa se da je potrošač predao ugovor za odustajanje na vrijeme, ako ju pošalje u roku određenom za odustajanje od ugovora.
Obrazac za povrat robe preuzmite ovdje.
Povrat uplate bit će izveden odmah ako je to moguće ili najkasnije u roku 14 dana od zaprimanja raskida ugovora.
Tvrtka zaprimljene uplate potrošaču vrati jednakim načinom plaćanja kojeg je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito nije naveo drugi način povrata te ako zbog toga potrošač ne snosi dodatne troškove.
Zaprimljenu robu kupac mora vratiti neoštećenu i u nepromijenjenoj količini, osim ako se je roba uništila, pokvarila, izgubila ili se je njegova količina smanjila bez krivnje potrošača.
Kupac proizvod ne smije slobodno koristiti do odluke o odustajanju od ugovora, ali ima zbog prirode kupnje preko internet trgovine (Ugovor na daljinu) mogućnost da još jednom razmisli o kupnji.
Ako narudžbu napravi pravna ili fizička osoba, koja obavlja neku djelatnost, ne glede na njen pravni oblik ili vlasništvo, odredbe ovog poglavlja se ne primjenjuju. U tom primjer ćemo mogućnosti povrata dogovarati individualno. Prava do povrata kupovne cijene, garancije, stvarnih pogrešaka i nepravilno obavljene usluga točno određuje Zakon o zaštiti potrošača (neformalno pročišćen tekst).
Ako ugovor sklapa pravna ili fizička osoba koja obavlja neku plaćenu djelatnost, bez obzira na njen pravni oblik ili vlasništvo, odredbe ovoga poglavlja se na nju ne primjenjuju.
7. POVRAT ROBE, GARANCIJA, STVARNA POGREŠKA
Važeće garancije:
Proizvodi kupljeni u Feelfree online trgovini imaju garanciju, koju nudi proizvođač pod uvjetima koji se nalaze na garancijskom listu.
Za polaganje jamstva, potrebno je proizvod poslati na servis, koji je dužan proizvod popraviti u roku 45 dana od zaprimanja istog. U slučaju da proizvod nije moguće popraviti u zakonskom roku, kupcu će biti osiguran nov proizvod bez greške.
Rok od 45 dana počinje teći od dolaska robe u servis ili kod prodavača.
Ako proizvođač u roku od 45 dana od primljene robe ne popravi ili ne zamijeni preuzetu robu novom, potrošač može raskinuti ugovor ili zatražiti smanjenje kupovne cijene.
Kupac može iskoristiti jamstvo uz predočenje jamstvenog lista i računom prodavača.
Prijenos robe u jamstvo obavlja se u skladu s uvjetima koje je proizvođač naveo na jamstvenom listu, kupac ne snosi nikakve troškove.
Stvarna greška:
Potrošač ima pravo tražiti reklamaciju za kupljeni proizvod s greškom za proizvod koji ima ili nema garanciju.
Potrošač pogrešku može reklamirati pri prodavaču i to u roku 2 mjeseca od pronalaska stvarne greške, odnosno u roku 2 godine od kada je roba bila preuzeta od strane kupca.
O stvarnoj pogrešci nas obavijestite na info@feelfree.hr.
Kako uvažiti stvarnu pogrešku?
Kupac nas mora o mogućim stvarnim pogreškama skupa s detaljnim opisom obavijestiti u zakonskom roku. Kupac mora prodavaču istovremeno omogućiti pregled artikla. Ukoliko pogreška nije sporna, trgovac mora u roku 8 dana predati potrošaču pisan odgovor.
O uvažavanju stvarne pogreške nas obavijestite na info@feelfree.hr.
Pravo do uvažavanja stvarnih pogrešaka preciznije je regulirano zakonom o zaštiti potrošača.
Obrazac za uvažavanje stvarne pogreške pronađite ovdje.
Ako pošiljku želite vratiti na teret tvrtke Greva d.o.o., molimo vas da se o tome dogovorite na 091 695 6438 ili putem e-maila info@feelfree.hr.
U skladu s time ćemo na vašu adresu poslati poštara, koji će preuzeti pošiljku. Drugi način slanja pošiljke na naš teret nije moguć.
Potrošač može zahtjevati prema vlastitom odabiru:
ispravljanje pogreške
povrat uplaćenog iznosa razmjerno pogrešci
zamjenu robe
povrat iznosa u cijelosti
Kada je pogreška stvarna?
ako predmet nema značajke, koje su potrebne za njegovo normalno korištenje
ako predmet nema značajke, koje su potrebne za posebno korištenje, za koje ga kupac kupuje, a bile su poznate prodavaču odnosno trebale bi mu biti poznate
ako predmet nema značajke ili odlike, koje su bile izričito ili potiho dogovorene odnosno pretpisane
ako je prodavač isporučio predmet, koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo zbog obavijesti
8. UVJETI ZA NAJAM KAJAKA ILI SUP DASKE TE OSTALE OPREME
CIJENA NAJMA
Cijena najma obračunava se po važećem cjeniku za najam kajaka objavljenom na našoj web stranici www.feelfree.hr. Rezervacija najma kajaka ili SUP daske te ostale opreme je zagarantirana s avansnim plaćanjem.
OPREMA
Pripadajuća oprema, koja je dio najma kajaka ali SUP daske na napuhavanje:
kod kajaka na napuhavanje ili SUP daske: veslo, torba, pumpa, prsluk za spašavanje
kod morskog ili rekreativnog kajaka: vesla, prsluk za spašavanje, špricdeka (napomena: kod sit in kajaka)
UVJETI U SLUČAJU OTKAZA NAJMA
Ukoliko najmoprimac kajaka ili SUP daske iz bilo kojeg razloga odustane od najma, troškovi će biti obračunati na slijedeći način:
u primjeru otkaza najma od 8-21 dan i više od datuma najma, povrat 100% iznosa
u primjeru otkaza najma do 7 dana prije datuma najma, povrat 50% iznosa
PRIMOPREDAJA
Najmodavac će predati kajak ili SUP u savršenom stanju. Ako najmodavac iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti najmoprimcu rezervirani kajak ili SUP u dogovorenom roku, na dogovorenom mjestu, tada najmodavac ima pravo isporučiti drugi kajak ili SUP, ekvivalentan rezerviranom.
Prilikom preuzimanja kajaka ili SUP-a, najmoprimac je dužan pregledati i provjeriti stanje istog.
POVRAT
Kašnjenje prilikom vraćanja, oštećenja ili otuđivanje opreme:
Najmoprimac se obvezuje da će paziti na opremu i vratiti ju u savršenom stanju u kojem ju je i preuzeo do određenog dana i sata. U slučaju oštećenja ili otuđenja, najmoprimac je dužan platiti nastalu štetu prema važećem cjeniku tvrtke Greva d.o.o.
Najmoprimac je dužan vratiti unajmljen kajak ili SUP te pripadajuću opremu u dogovoreno vrijeme. U slučaju kašnjenja, najmodavac ima pravo naplatiti najmoprimcu svaki dan kašnjenja od ugovorenog dana za predaju kajaka ili SUP-a, u vrijednosti 10% od tjednog najma po važećem cjeniku tjednog najma.
KORIŠTENJE OPREME
Oprema se koristi na vlastitu odgovornost. Osobama mlađim od 18 godina ne iznajmljujemo opremu.
9. NASTALA ŠTETA
Ponuđač ne snosi odgovornost za moguću nastalu štetu, nastalu zbog nepravilnog korištenja proizvoda.
10. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Ponuđač se obvezuje ka trajnoj zaštiti svih osobnih podataka korisnika.
Ponuđač će osobne podatke koristiti isključivo za potrebe narudžbe (izradu ponude, računa i dostave proizvoda) te ostale potrebne međusobne komunikacije.
Osobni podaci naših korisnika su jedno od područja, kojem dajemo posebnu pažnju i skrb.
U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZZOP), Internet trgovina dužna je zaštititi osobne podatke svojih korisnika. U svrhu online poslovanja, internetska trgovina prikuplja sljedeće korisničke podatke:
Ime i prezime
Adresa i mjesto stanovanja
E-mail adresa
Korisničko ime
Lozinka u šifriranom obliku,
te druge podatke, koje korisnik unese u obrasce na internet stranici.
Za točnost podataka, koje korisnici unose, ne odgovaramo.
Za potrebe utvrđivanja sigurnosti, skupljaju se IP adrese, iz kojih korisnici pristupaju internet mjestu. Svakom korisniku je od prvog posjeta stranici dodjeljen kolačić (cookie) za identifikaciju i praćenje košarice za kupovinu. Na vaš uređaj internet trgovina može spremiti i neke druge kolačiće:
- identifikacijski broj korisnika u šifriranom obliku (za prepoznavanje prilikom sljedećeg posjeta), te četiri kolačića sistema Google Analytics (analiza posjeta web stranici).
Svi spomenuti podaci, osim kolačića, se trajno spremaju na serveru internet trgovine. Kolačići se u memoriju servera spremaju samo za vrijeme trajanja posjeta i brišu se nakon 60 minuta neaktivnosti, dok su trajni kolačići spremljeni na uređaju posjetitelja.
Voditelj internetske trgovine može koristiti podatke u anonimnom sažetom obliku za potrebe statističke analize.
Voditelj internetske trgovine niti u jednom slučaju neće podatke o korisnicima predati neovlaštenim osobama. Adresu za isporuku dostavit ćemo samo kurirskoj službi dostave. Kontaktirat ćemo korisnike udaljenom komunikacijom samo ako se korisnik izričito ne protivi tome.
Izvanredno otkrivanje osobnih podataka: Informacije prikupljene i obrađene putem internetske trgovine bit će objavljene samo ako je takva obveza propisana zakonom ili u dobroj vjeri da je takva radnja nužna za postupke pred sudovima ili drugim državnim tijelima te za zaštitu i izvršenje legitimnih interesa online trgovine.
Više o zaštiti osobnih podataka pročitajte ovdje.
11. ODUSTAJANJE OD ODGOVORNOSTI
Ponuđač ne odgovara za sadržaj mišljenja o proizvodima, koje pišu naši posjetitelji.
Ponuđač osigura fotografije proizvoda, međutim treba ih uzeti kao simbolične.
Na dnevnoj bazi trudimo se ka ažurnosti i pravilnosti podataka, koji su objavljeni na našoj stranici iako se može dogoditi da se nabava artikla i njegova cijena vrlo brzo promijene da ponuđač ne uspijeva pravovremeno popraviti podatke na stranici. U tom primjeru će ponuđač kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog artikla. Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne jamče karakteristike proizvoda.
12. PRITUŽBE I SPOROVI
Nesuglasice ili sporovi koji proizlaze iz stjecanja ili provedbe OPĆIH POSLOVNIH UVJETA rješavat će se međusobnim dogovorom.
U slučaju da se ne može postići sporazum, nadležan je sud u Ljubljani. Za sva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte na 091 605 6438 ili putem e-maila info@feelfree.hr.
13. PRAVNA OBAVIJEST I USLOVI UPOTREBE INTERNET STRANICE
Sve fotografije s vodenim žigom ©️ OUTDOOR STATION vlasništvo su Greva d.o.o. i po zakonu zaštićene.
Za upotrebu fotografija potrebno je pisno odobrenje od strane vlasnika Greva d.o.o.
Copyright ©️ Greva d.o.o. 2021. Svako reproduciranje ili nezakonita distribucija fotografija, videa i teksta u bilo kojem obliku rezultirat će sudskim postupkom protiv dotične osobe.
ŽELIMO VAM UGODAN POSJET NAŠOJ INTERNET TRGOVINI!